Glad alla hjärtans dag

Jag tycker denna dagen är en himla fin dag, den är till för en extra omtanke till nära och kära. Ge massor kramar och sprid kärlek ♥
Denna dagen är inte alls bara till för de med flick/pojkvän eller dylikt, enligt mig är det kärlek till det som betyder något, nära och kära och även till dig själv.
Så jag föreslår att du titta dig själv i spegeln och ös på med massor positiva ord till dig själv, t.ex. "jag är tillräckligt bra precis som jag är"  "idag är jag lite extra fin", och säger till dig själv att idag ska det bli en bra dag.
 
Ha en jättebra dag & glöm inte att visa ditt fina leende!

KOMMENTARER
Postat av: Bodil

Vad glad man blir när man läser texten:)

Svar: & vad glad jag blir att du gillar texten mammi!
josmawi.blogg.se

2014-02-14 @ 08:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0