Melodifestivalfinalen

Som jag tidigare sagt så var jag på Melodifestivalfinalen med min syster.
Vi fick jättebra platser (vi satt på främre parkett). Sånt ös och tryck det var, alla artisterna var duktiga på olika sätt. Mina favoriter var Ace Wilder och Oscar Zia, så nära att hon vann, två ynka poäng skiljde det mellan henne och Sanna Nielsen. Sanna var bra så jag är inte besviken, bara lite.
 
Det var så obeskrivligt kul, häftigt OCH MASSOR MER, helt fantastiskt! Nu har jag två magiska mello-minnen som upplevt i år och som jag sent glömmer!
 
Här är några av fotografierna jag tog med systemis och som jag redigerat lite idag och igår.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0