Melodifestivalfinalen

Imorgon åker jag och familjen till storstaden Stockholm och stanna tills på söndag. Jag har nämligen vunnit 2 stycken finalbiljetter till Melodifestivalen genom bästa Marabou. Både syster, mamma och jag var med i en tävling de hade på Instagram, men mitt bidrag var det vinnande.
 
Så jag och min syster Sofia ska gå på Melodifestivalfinalen, helt fantastiskt! Jag var ju på deltävlingen i Göteborg för någon vecka sedan, men nu ska jag uppleva det igen fast finalen, fatta vilken otrolig upplevelse. Hoppas på en lika magisk kväll full med lycka!!
 
Här är min vinnande bild och motivering:
"Med Marabou blir vi glada och att vinna biljetter till finalen skulle inte skada. Med Marabou-choklad i min mun håller jag nu tummar & tår att få leva på lyckliga moln igen på Melodifestivalen."
 
Nu har jag biljetterna i min hand och vill helst bara åka nu

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0